Godt nyttår og takk til alle dere som besøkte bloggen min i året som gikk:)

Mye besøk på bloggen gleder og inspirerer meg til å fortsette å dele ting som kan inspirere andre. Tall er egentlig ikke så viktig men jeg vil likevel nevne at over 250 000 fant veien innom i året som gikk. Artig:)

Frisk ny start på det nye året og jeg gleder meg til å vise dere mer av dette prosjektet.

I planleggingen er vi nå kommet så langt at både huseier og jeg selv smiler bredt når vi ser tegningene av den løsningen som skal lages i dette rommet…..resten av huset planlegges også nå:)  pst….fint tregulv under gulvbelegget…..

NIB (norske interiørbloggere) har forresten også dratt igang en ny utfordring med kjøkkentema: Vis oss ditt kjøkken 2014 – I den forbindelse finnes et galleri med bilder av deltagernes kjøkken….med andre ord – masse inspirasjon….og du kan også delta:)