Ei kald Furtebu på hytta…….Ikke fyrt opp i på en stund dessverre men det skal det snart bli gjort noe med:)

Sola har begynt å varme og smelter nok bort snø på sittebenkene utenfor furtebua. Ett flott sted å dekke langbord når været tillater det samt at det er enkelt å benke seg rundt ildstedet i Furtebua når det blir fyrt opp.

Formen min tillater ikke skiturer så jeg har det helt fint i solveggen på hytta mens gubben fyker høyt til fjells sammen med hundene våre. Ekstra kjekt når han orker å ta med fotoapparatet som jeg forhåndsinnstiller slik at han bare kan trykke av uten å justere noe. Ofte kommer det en telefon mens han er på tur….»Marit»….»hva gjør jeg nå?….kamera virker ikke…..kamera har rar lyd….kamera er svart »  Det er derfor alltid spennende å se hva han har fått tatt av bilder når jeg tømmer kamera.

Nå er han ute på ny tur og dro avgårde i dag tidlig….med kamera. Det er typisk meg å be han ta bilder av litt annet enn hunder og rypesituasjoner. For en stund siden ba jeg om bilder av greiner med frost og snø på…..og det fikk jeg:) Bildet i headeren ble tatt på samme turen.

Hvem trenger vel å få roser til helga når gubben kommer hjem med isroser på bilder:)

Fin lørdag videre til dere som stikker innom:)

 

 

