Detaljer på badet må også planlegges som f.eks servantbatteri. Her er det jeg valgte  på mitt eget bad. Liker den fortsatt godt:) En sånn ting som jeg «falt» for og som ble veldig riktig for min del å få på plass.

Hva som blir helt riktig kran på en annens bad kan være vanskelig å finne så inspirasjon er derfor viktig. Mange detaljer som skal på plass og en må finne ut litt hvilken stil en liker. Mørk innredning, hvit innredning, lyst treverk……..Titte i brosjyrer og surfe på nett for å se om en finner noe en liker…..og det er utrolig mye lekkert. Hvilket prisnivå en ønsker å legge seg på er også en faktor som må tenkes på.

I leiligheten som planlegges kan det tenkes at f.eks dette blandebatteriet kan passe dersom en har badekar og servant som er litt firkantet i formen.

Clever servantbatteri

Badekaret Squaro fra Villeroy & Boch

Nettbutikk BAD.no

Oversiktsbilde av badet i leiligheten

Litt inspirasjon fra Dansani:

Servanter nedfelt i benkeplate eller på benkeplate?

Mye fint å velge i:)

Litt inspirasjon fra Vola også:

Vola

Fliser til badet er ikke tenkt så mye på hittil for det har vært viktigst å få på plass en løsning på hvordan ting skal plasseres og om veggene skal være der de er plassert. For å ha startet en plass når det gjelder flis så legger jeg denne lenken til Flisekompaniet med noen veldig klassiske marmor fliser.

Flisekompaniet Marmor Botticino

Marmor blir aldri feil på badet. Tidløst, ekslusivt og klassisk pent.

Marmor Botticino i forskjellige størrelser kan kombineres. Bilder fra Flisekompaniet

Bilde i 3D av badet tegnet i Roomsketcher

Fortsetter utover i denne uka med kjøkkenet i leiligheten:)

