The end for sommerferien som ble avsluttet med lyn og torden på badestranda. Himmelen ble plutselig temmelig mørk og dyster. Bildet over her lar jeg bli mitt bidrag i Petunias HIMMELSKE utfordring.

Bading i tordenvær er egentlig ikke å anbefale så dette ble siste dukkert denne dagen….og kanskje sommerens siste også…..

Vel tilbake på hytta så var regn blitt til sol igjen. Siste gjøremål på hytta ble gjort før vi dro hjem til byen. Vi ble nesten helt ferdig med oppussingen av hyttas stue og utbygg men irriterende småting gjenstår. Gubben hadde feilberegnet litt listverk…les kappet feil;( ….jeg var ikke irritert så lenge for gubben hentet frem en stige og klatret opp på taket på annekset. Når han så kommer ned med over halvliteren med søte markjordbær som han har plukket på taket, så kan man ikke annet enn å smile:)

At det vokser så masse markjordbær på taket kan jeg takke min avdøde mor for. De siste årene mens hun levde hentet hun med seg en og annen liten plante med markjordbær når hun ruslet litt rundt. Disse plantet hun i torva på taket av annekset og nå har disse plantene spredt seg godt. Massevis av røde søte markjordbær som vi fikk nyte godt av:)

….det listverket som mangler fikser vi en annen gang;)

