Ny lampe

Da har jeg vært på shopping og kom hjem med denne. Bilde fra Living.

Veldig så godt kjøp for Living skulle kvitte seg med denne type lampe i sitt sortiment så prisen var «pen»:) Selve lampa er ikke så pen med en litt ubestemmelig orangefarge som skal ligne på både treverk og rust. Ikke helt bra. Skal nok få ordnet den litt anderledes i løpet av helga……….til det bedre håper jeg:)

Jeg fikk forresten et godt tips om en blogg i kommentarfeltet: ANTHLERS DESIGN  Utrolig flotte lysekroner av horn og en spesielt fin kolleksjon som heter White collection. Takk for tipset:)

4 tanker om “Ny lampe

  1. Så du falt for denne, ja:)) Gleder meg til å se hva du gjør med den. Her er det malingsvær, så jeg skal kaste meg på utegruppa igjen:)
    Ha en fin dag, klem fra mæ;)

Kommentarfelt:

