En liten kurv….


En liten søt kurv som bilde idag. Den henger på en dørknott i gangen her:)

Bloggfarten er senket selv om farten på egne prosjekter har økt. Plutselig så er vi igang med fintegning av hytta for litt ombygging. Det som før bare var løs prat og litt fleip skal gjennomføres……og søknadspapirer må inn nå….helst igår;) Det kommer selvfølgelig mer på bloggen om alt dette.

Tid til andres prosjekter har jeg innimellom men jeg kan ikke påta meg haste-prosjekter før etter 17. mai. Kontakt meg HER

3 tanker om “En liten kurv….

  1. Blir spennende med nye hytteplaner;)
    Jeg er glad snøen er borte og at sola skinner; håper alt står bra til, klem fra mæ som også har lav bloggfart for tida;)

Kommentarfelt:

