Dusj og skråtak kan være en utfordring. I forbindelse med et prosjekt jeg holder på med utenfor bloggen hvor et loft skal innredes, så dumpet jeg borti nettopp denne problematikken. Skråtak gir lav takhøyde og vanlige dusjkabinett er oftest for høye til å kunne plasseres.

Forslag til løsning fant jeg på sidene til Græsdal Glass AS. Bildene under her er lånt derfra og er bilder fra et par prosjekter de har levert:

Hyttetorget har denne dusjen som måler 80 cm x 80 cm x 190 cm som er blant dusjkabinettene jeg kunne finne med lav høyde.

Fra Inr har jeg hentet disse bildene:


ARC Victoria fra Inr

Kommer snart mer oversikt fra HUSPROSJEKTET hvor jeg driver å stabler litt nyttig info rom for rom……..ja, også skal dere få se en virkelig smart sak vi har fått montert i vårt eget hus når jeg har knipset bilde;)

