There’s no place like 127.0.0.1


Bilde laget i ROOMSKETCHER

Det går fremover med spillrommet og teksten «There’s no place like 127.0.0.1″ skal opp på veggen der inne. Data-språk hvor tallene betyr HOME;)


Flere lignende tekster som kan passe på Game room skal lages.

Den ene veggen har skapt litt utfordring men det er delvis løst nå. Tenkte å ha tapet der men over frokosten for et par helger siden så nevnte jeg for gubben at det kunne vært kjekt med liggende panel på den veggen isteden. Tenkte ikke tanken ferdig før gubben noen timer etterpå kom hjem fra byggvarebutikken med panelet på biltaket……..kunne jo ikke si han skulle dra tilbake med dette og hente et par gipsplater isteden. Kort fortalt så har jeg rota meg bort med denne panelveggen nå etterpå. Beisen jeg kjøpte først passet ikke eller rettere sagt, den jeg egentlig skulle ha var bestillingsvare så da kjøpte en jeg ikke hadde planlagt;) Plan B ble å blande ut beisen jeg hadde kjøpt slik at den ble mye mørkere. Det ble ikke bra.

Første strøk med beis var ikke bortkastet for brukte det som grunning. Greit å slippe kvistlakk etc. Plan B mistlyktes også men her ble det bare prøvd på et par planker.

Da ble det Plan C, litt impulsivt. Det hadde vært for enkelt å male veggen hvit så hva gjør man………


Maler veggen sølv metallic……Veggen skimtes såvidt bak bildet med speilet over her.

Er jeg fornøyd?….nja, sånn passe.Vi får se hvordan det blir når ting blir flyttet inn på rommet. Planleggingen av GAME ROOM

Skal prøve å ta flere bilder i løpet av helga her.

Go helg til dere som titter innom:)

5 tanker om “There’s no place like 127.0.0.1

  1. Jeg synes sølv metallic passer godt for et GAME ROOM. :)
    Bildet i headeren min er ikke fra Tyskland. Jeg har tatt bildet ved Bjoreidalshytta på Hardangervidda, som ble nedlagt akkurat en dag før vi kom dit. Men uansett ville vi overnatte i teltet og hadde nok mat med oss. Vi var der på fottur sommer 2008.
    Ha en kjempefin helg! :D

  2. Metallic vegg må jo bli toppers! Jeg tror rommet er blitt tøft, så gleder meg til å se fleree bilder;)
    Gudskjelov helg snart, den skal nytes!!
    Klemmings fra mæ;)

  3. Dette rommet blir skikkelig tøft…heldige guttene! Stilig blir det nok med sølv metalic…og det «snaisne» skiltet.

    Endelig helg snart…deilig, ha ei god ei sådan!
    Klem fra Kristin

  4. Oi, du verden sølv metallic. Spennende løsning da. Gleder meg til å se;). Blir nok et populært gutterom dette her tror jeg;). Dataspråk er visst ikke min sterkeste side skjønte jeg.. hehe.

    Etter 7 1/2 time på Ikea, kom jeg hjem med 4 taklamper til gangen i 2 etg, servietter og stearinlys;). Ole syntes jeg kom hjem med overrraskende lite varert mtp det lange oppholdet der hehe;). Den fjerde lampen regner jeg med å havne på Tobias sitt rom;)

    Natta fra Dragen;)

Kommentarfelt:

