Huset før og etter – oppdatert

Da har jeg ryddet opp i kodefeil slik at link til «Huset før og etter» fungerer. En ny liten knapp til høyre linker rett inn i innlegget.

3 tanker om “Huset før og etter – oppdatert

  1. Du får jo virkelig gjort mye fint med bloggen din! Jeg tør ikke røre min, er redd alt forsvinner:O)
    Herlig med sola og de varme gradene, gir en følelse av vår;)
    Kos dæ;)

  2. Tørr heller ikkje gjere forandringar inne hos meg ;) Takk for fine ord, du og dei andre som legg att kommentarar held meg i gang. Føles heilt rart når der nesten ikkje er helsingar under innlegga, hjelper ikkje med all verdas besøk då? No skal eg inn og kike på før og etter bilder her hos deg!

    God klem,
    e :)

Kommentarfelt:

