Godt nyttår og takk for alle koselige kommentarer og mail/kontakt gjennom hele året som gikk:)

Jeg har hatt NULL bloggfokus gjennom desember og hadde egentlig planer om å bruke tiden til å rydde/endre på bloggen i tillegg til å yte litt tegnehjelp. Bloggen ble ikke rørt dessverre men tegneprogrammet har hatt aktivitet….masse:)

Her hjemme ble gubben litt rastløst av stormen og fant ut at han skulle begynne å renovere ett rom i 2. etg. Ett rom som måler ca 11 kvm og det skal bli TV/PC/lekse-rom for 14-åringen. Mer om dette kommer og jeg har selvfølgelig funnet 3 tapeter jeg vil ha på en vegg (men trenger bare 1;)

Nytt kamerahus ble anskaffet som førjulsgave til meg selv fra meg selv. Utrolig gøy å teste nytt kamera og jeg kommer garantert til å bruke mye tid på dette. Gubben hadde fått tips av frøkna i huset om at mor ønsket seg et spesielt objektiv………og det var akkurat dette som var gaven fra snille gubben. Råflott gave som absolutt ikke var forventet men som kommer til å bli mye brukt. Forrige jul skulle vi kjøpe noen flasker vin til hverandre i julegave. Fortsatt ikke gjennomført;)

Hundene kommer fortsatt til å ta mye plass i hverdagen dette året også men det vil skje endringer

Fineste Kasan-gutten blir nok dessverre å forlate oss i løpet av veldig kort tid noe som blir fryktelig tungt og trist. Espresso (til høyre) blir ny «sjef» og kommer til å få en valp som ny kompis. Både sorg og glede i dagene som kommer og jeg skulle vel gladlig hoppet over et par uker her.

På bildet under har «gutta» dra-kamp om nisselua….begge vant for lua revnet

Gleder meg til å ta fatt på ett nytt bloggår med egne prosjekter og prosjekter for andre

Marit

