Gavekalender til ungene er ferdig. En stor kurv med gaveposer i 2 forskjelige farger. Enkelt og greit……og litt spenning hver dag frem mot jul.

Akkurat dette er vel det eneste jeg er helt i rute med. Prosjekter jeg gjør for andre i bakkant av bloggen tar en del tid og jeg ser at det er litt vanskelig å prioritere bloggen og andres blogger innimellom. Spesielt vanskelig ble det da PC kræsjet og jeg ble forsinket med ting jeg skulle gjøre…..rekker liksom ikke å ta det igjen og alt billedmatrial ligger en eller annen plass på en ekstern harddisk. Dette har gjort det litt ekstra trøblete.

Mange hundre er innom hver dag og det gjør at jeg har lyst til at bloggbesøk i NR14 skal gi lyst til å stikke innom på besøk igjen. Da må det blogges innlegg med litt «kvalitet» noe som igjen krever litt innsats og tid. Det blir derfor noen dager (eller uker) «juleferie». «Juleferien» skal nyttes til å rydde i bilder, ta nye bilder, gjøre unna prosjekter for andre og planlegge egne prosjekter……..rett og slett komme I RUTE.

Guttens «GAME ROOM» skal ordnes:) (totalrenovering)

En slik «juleferie» vet jeg blir katastrofalt med tanke på besøkstall men håper dere finner veien tilbake etter «juleferien».

Nye prosjekter som ikke haster veldig tar jeg gjerne imot: KONTAKTSKJEMA   Mailboksen blir også lest og besvart daglig. Min mail: losagb@online.no

Da dukker jeg plutselig opp igjen…… Ha ei koselig førjulstid:)   Klem fra Marit

