Så fant jeg «den riktige» lampen til gangen:) Passelig i størrelse og utseende. Ikke så voldsomt til blikkfang for den er enkel og grå i fargen….helt perfekt. Etter at flisene ble lagt så ser jeg nemlig helt klart at gulvet må være det som er selve blikkfanget i gangen.

(bildet er hentet fra Frøken Olsen.dk)

Under her så ser dere selv litt av effekten gulvet vil få. En prangende lampe i tillegg i den lille gangen ville blitt litt for voldsomt rett og slett. MEN…….selv om lampen er funnet så er det ikke sikkert jeg får tak i den. Butikken i Danmark leverer ikke til Norge så nå forsøker jeg å få det til via en annen butikk i Danmark…..eller er det noen som har andre tips til hvordan jeg kan få tak i den lampa: Varenr: BV-33508 Bloomingville

Gulvet blir oljet siste runde idag og fuging imorgen. Vi er storfornøyde så langt og dere skal få se mer.

