Ikke hadde jeg trodd at jeg skulle finne lampe til trappegangen hos Byggmakker…..


Skulle liksom være en litt stor lysekrone i børstet stål eller sink og denne lampa er alt annet enn det.

Kjøpte 2 stykker som skal henge i litt forskjellig høyde. Tror det blir ganske så bra. Ligner litt på en gammel måneskinnslampe i uttrykk og samme størrelse. Dyre?…Niks:) Hvitmalt gammelt panel i trappegangen som tåler lamper med en liten dæsj nostalgi…..prikken over i-en blir likevel de historiske flisene som legges på ganggulvet nedenfor.


Mangler fortsatt lampe i selve gangen og får se om jeg finner en like kjapp løsning der i løpet av uka før elektrikeren kommer tilbake.

Innimellom det som skal skje her i huset de neste dagene (fliiis:)) så skal det være garderobetema i noen dager fremover på bloggen. Hvis det fortsatt er noen som vil ha med bilder av sin garderobeløsning eller walk-in closet så si gjerne ifra. Jeg oppfordret til det i dette innlegget. Mange er allerede med så jeg kan love billedras med inspirasjon :)

Takk for koselige kommentarer og mailer :) Bildene av disse hjortene er noe jeg selv liker veldig godt…..faktisk så godt at jeg bestilte ekstra lerretsbilde til erstatning for det som ble gitt bort samt noen flere bilder med annet motiv. (kampanjer utnyttes:) Bursdagshilsner fikk jeg også og en ekstra stor hilsen fikk jeg da Tovepia plinget på dørklokka her. Dere skal få se senere hva jeg fikk:)

 

