Litt stress her i Nr 14 for elektrikeren kommer imorgen og helst skulle lampevalget vært avklart og innkjøpt. Egentlig er det jo bare å kjøpe en lampe enkelt og greit……men så er jeg litt rar sånn at jeg må liksom kjenne på at det er den «riktige». Skal egentlig ha 2 lamper også og det gjør ikke saken bedre.


Denne lysekronen har jeg blogget i et tidligere innlegg. Perfekt ……hadde det ikke vært for at både prisen og høyden på den er for høy;(….funderer likevel på om jeg skal kjøpe denne og henge den i trappegangens 2.etg.

Viktigst egentlig med lampe i 1. etg men der kan denne ikke henges pga av høyden. Er litt små-desperat siden jeg ikke har funnet noen annen løsning.


Lampe fra Riviera Maison er litt aktuell

En lampe fra Housetohome ….er også litt typen jeg leter etter men helst sinkfarget eller stålfarget


Lampe fra Lobelia Denne kunne vært en kandidat men den kommer ikke i butikken før om noen uker.


Denne lysekrona henger på fjellhytta til Kari. Fjellhytta er også navnet på interiør og hyttebloggen hun har. Titt innom bloggen og se en gjennomført og flott hytte som er fin inspirasjon. Lysekronen som henger i stua falt jeg selvfølgelig pladask for………men lampen er nok ikke i handelen lenger dessverre;(

Kanskje noen vet om en lignende lysekrone….gjerne litt grå, sink-farga eller en i børsta stål?

Kari har også bloggen Atelier Kari som forøvrig er stappfull av inspirasjon. Bildet under her er av ting hun har laget

Hun lager de fineste dekorasjoner av mose, kongler og andre naturmaterialer:) Lurt å stikke innom den bloggen også.

Fortsetter å lete etter lamper……samtidig som dere må fortsette å komme med bidrag på deres egen garderobeløsning/walk-in: HER

