Idag er det gangen i 2. etg. på huset i det store husprosjektet som skal ordnes. Trapp opp til 2. etg. men også en heis som blir plassert i trappeområdet. Huseiers blogg

Sånn som dette kan det f.eks se ut når du kommer opp trappa til 2. etg.


Det å bryte opp bruk av panelplater med et helt annet veggmatrial vil gjøre gangen mer spennende. Bruke mur, maling eller tapet på en vegg sånn som jeg har gjort på denne veggen i front.

Tapet har det blitt litt mer fokus på hos de som skal ha dette huset:) I disse dager titter de faktisk på fototapet fra Photowall :)Ikke sikkert det skal brukes på akkurat denne veggen men litt gøy å leke litt med løsninger.

Fototapeter ligger ikke i tegneprogrammet men man kan da trikse;) Forandret størrelsen må noen lerretsbilder og VIPS…så har man fototapet på en vegg i gangen:)


Fototapet i RoomSketcher ….på min måte:)


Gangen er lang og jeg foreslår felt med med tavlemaling, store speil, bilder etc, for å gjøre det litt mindre «trangt».


Belysning er ett annet viktig stikkord


Store lerretsbilder er jeg litt svak for og har flere ganger benyttet meg av Foto Knudsen Fikk forresten tilsendt flere lerret for et par dager siden også som skal bli blogget i ett senere innlegg……og som et ekstra tips så har de halv pris på en del lerret akkurat nå. Foto Knudsen

På bildet under her er det benyttet lerretsbilder på en kul måte i trappegangen. Den høye veggen blir oppdelt på en fin måte og bildet får en fin fokus. Veldig flott:)


Stort bilde i trappegang. Lånt med tillatelse fra bloggen Glad i hvitt  (som forøvrig er en veldig fin blogg som anbefales å ta turen innom)

Ikke glem den kjappe gi-borten min som trekkes på mandag:


Denne wallstickeren fra Happylines gis bort. Delta HER

Ha ei flott helg:)

Marit

