Klappsete i hus

Da var klappsetet i hus


Kjøpt og levert fra Sverige noe jeg faktisk sparte over 1000 kr på i forhold til å kjøpe det her i Norge:)

Klappsetet skal plasseres i gangen så snart kraftige, lange, fransk-skruer er innkjøpt. Må jo monteres sånn at det går an å bruke.

8 tanker om “Klappsete i hus

  1. Se på det, der ser vi litt av det iallefall. Gleder meg til å se det på veggen også. Veldig smart med et klappsete i gangen da. Spesielt hvis man har en smal gang;).

    Fin søndag videre, og lykke til med «hundepensjonatet» denne uken;).
    Klemklem;)

  2. stol i gangen er undervurdert! Jeg har jo blitt helt avhengig, og synes det er best å besøke gamle folk for de har alltid stol i gangen. hehe.
    Vi leter etter en fresh liten krakk for gangen vår nå, vi har plass til det, men har man ikke det så er jo klappsete supersmart.

  3. Hei! Mitt første besøk inne hos deg, liker meg MASSE!
    Letet etter en sånn klappstol, kan jeg spørre hvor du kjøpt den i Sverige?

    Klem Anna

Kommentarfelt:

