Skjønner godt at dere er litt lei av kjøkken etter flere dager med kjøkkeblogging. Jeg er derimot ikke lei og synes det er innmari moro….spesielt når de som skal ha det blir fornøyde. Men må faktisk ha fokus på litt egne prosjekter også innimellom. Spesielt når gubben snart er ferdig med å springe rundt i fjellet. Gangen vår skal ferdigstilles og dette stilige klappsetet skal få plass der (så nå kjære vet du det…)

Praktisk og plassbesparende i en trang gang:) Utgaven jeg skal ha er typen matt aluminium. Den finnes også helt blankpolert.

Bilder fra designonline og det kan også kjøpes derfra. Masse utvalg av annet pent der også….

Veggstolen er designet av Edblad & co og de har også designet et skohorn som tilbehør

Skohornet skal jeg derimot ikke ha……tenk når ca 400 gr metall dundrer ned på flisene i gangen. Jeg er nok for glad i mine historiske fliser til at jeg vil utsette de for den type fare;) (riktignok ikke lagt enda men ganske så snart:)

 

