En lampe og tapet

I forbindelse med kjøkkenplanlegging så har jeg lovt eier å legge ut bilde av en lampe som kan passe over spisebordet. Høyt under taket der og eier han allerede nevnt at hun liker den lampen jeg har hengende her hjemme.

Flere bilder av den lampen finnes her

Fin den men jeg tror kanskje den under her vil være enda finere der den skal henge. Denne finnes også i en større utgave.


Bilde fra Zans-design   Pris ca 3600 Samme lampe og til samme pris finnes på Lampetorget


Bilde fra Room Sketcher hvor det er brukt en lampe fra Secto Flere typer i serien Secto.

Her kunne jeg pøst på med uendelig mange alternativer men det skal dere få slippe;)

Endeveggen kunne trengt litt oppfriskning og MÅ bare legge ved litt inspirasjon:


bilde fra Room sketcher

Nå er den veggen enkelt og greit malt hvit og sannsynligvis så vil det komme opp noen hyller på den veggen eller kanskje skap i det ledige hjørnet. Uansett så går det an å friske den opp litt på sikt……


Nordic Leaves, bilde fra Flugger


Nordic Blossom, bilde fra Flugger

Scandinavian Surface har masse flott. Motiv med tre, greiner, dyr etc. passer veldig godt der det skal være. Kan jo være andre vegger i huset hvor noe sånt også kan være aktuelt;)


Bilder hentet fra Scandinavian surface

Rype-tapet i et felt nedover veggen hadde vært passelig friskt…..og eier er rypejeger:)  Klikk inn på Scandinavian surface for å se masse pent.

5 tanker om “En lampe og tapet

  1. Stilig!!! Når jeg ser slike tapeter begynner jeg å se meg rundt….hvor kan jeg ha det? :-D Synes det er så stilig ;-)
    Knallstilig lampe du har ;-)
    Godt med fredagskveld, god helg, klemmings ;-)

  2. Lekre lamper. Litt utenom det vanlige;). Tusen mange takk for linkene. Skal ta en runde på de i morgen tenker jeg. Mye å velge mellom, altfor mye *sukk*.

    Tok en runde og tittet på vanlig gulv og gulvbelegg i dag vi da.. Sannelig mye å velge mellom der også da. Og jammen meg er det smart å se og ta på disse materialene… En del vi kunne ha valgt usett, men som vi la langt bak i bunken i butikken. Må innom flere butikker. Rakk ikke så mange i dag. Visste du forresten at det har kommet inn tregulv ment for baderom da?? Fint, men dyrt;). Fliser tar vi senere..;).

    Fin kvled til deg;).

    Klem fra Marilinn

  3. Du er så flink. Den lampen er nydelig og ikke så alt for dyr heller. Jeg fikk aldri takket deg for alle tapet linkene du sendte meg kom jeg på. Men tusen takk!!!!!!!!!!!!!! Jeg har en «venn» som er maler, rettere sagt en slik paintjam artist, og han har malt et svæært bilde av Jimmy Hendrix som skal komme over sengen der jeg tenkte på tapet. Tror det blir kult.
    Sitter her i min «nye» stue med skallebank. Jeg drakk to glass vin i går som lykkelig innehaver av nye gulv, men var så sliten at jeg sloknet i sofaen kjapt. Men godt fornøyd ja og skal nå sette ting på plass.
    Ha en strålende lørdag.
    Klem klem

Kommentarfelt:

