Utfordrer – flis i gangen

Beslutning om valg av flis i gangen er ikke tatt og ny utfordrer er denne:

MARRAKECHDESIGN og  WEBSTASH flis av type Raval

Enda en som er verdt å vurdere er denne:   

 
victorian floor tiles ORIGINALSTYLE

fra ORIGINALSTYLE Huntingdon eller en annen variant noe litt likt bildet over. Mønster kan varieres. Det enkle med en løsning likt det over her er at dette er flis som kan hentes ut på en flisbutikk i nærheten her. Ulempen med løsningen er at gubben kanskje ikke vil like «puslespill»-flislegging. (men denne flisa er ikke så tykk:)

Trappegangen med vanlig grå flis. Skapene blir ikke helt sånn men de gjør nytten på bildet;) Dør til kjeller er rett under trappa vis a vis inngangsdør. Nesten litt kjedelig med bare grå flis…..


tegnet i viseno

«liten norsk stjerne» fra HISTORISKE FLISER er fortsatt veldig aktuell. Flisa fremkommer litt ekstra blå på bildet over men er i virkeligheten mer grå.

Micron fra IMOLA. En flis på 90 x 90 cm hvor resten av gulvet blir vanlig grå flis i samme gråfarge som finnes i den store dekorflisa. Kun en stor dekorflis og resten rolig grått var tanken.

Det eneste jeg er blitt helt sikker på er at jeg ikke ønsker helt vanlig grå flis på gulvet i gangen. Blir for kjedelig ser jeg og gangen tåler det «lille» ekstra:)

Hva synes dere?

8 tanker om “Utfordrer – flis i gangen

  1. Jeg var jo en av dem som gikk for den ensfargete grå.
    Jeg kjører jo «safe» og er forsiktig med mønster.
    Er overrasket over meg selv at jeg er enig i at det ensfargete grå du har tegnet inn kan bli litt kjedelig.
    Liker veldig godt «liten norsk stjerne» og det høres spennende ut med det siste forslaget ditt.
    Lykke til!
    Ha en fin tirsdag.
    Klem Mio

  2. Hmm… Vanskeleg valg du har her synest eg… Eg er nok i utgangspunktet ikkje så tøff av meg og har nok for vane å gå for det safe for meg sjølv. Men på andres vegne så kan eg jo lett vera litt meir vågal :-) og i såfall så holder eg nok ein knapp på liten norsk stjerne eller victorian floor tiles av dei du viser her trur eg… Men, idéen med ei stor dekorflis og resten grått kan jo vera ein fin mellomting kanskje… Nei, dette er ikkje lett. Kvir meg litt til eg skal begynne å måtte ta stilling til alt dette hjå meg sjølv… ;-) Men, gleder meg også naturlegvis… :-D
    Lykke til med valget!
    Klems

  3. Mange fine men liten norsk stjerne er en favoritt.
    Så koselig at du vil være med på feiringen min
    Ønsker deg og dine en fin kveld
    Klem Tove

  4. Originalstyle og «liten norsk stjerne» er mine favoritter. Tror enkle ruter blir slik midt i mellom. Ikke kjedelig og grått og heller ikke helt Marokko. Den lille stjerne blir jo en utfordring med at den er høyere?? Veldig fin den også.
    Jeg er litt «maskulin»av meg og har nok valg sjakkruter.
    Spent å se på hvilken flis dere velger. Pass på så dere ikke får flis i røuva no da ha ha.
    klemm

  5. victorian floor!!! Det ble favoritten her! Men himmel for noen valgmuligheter…. Jeg visste ikke om de fleste…og du som vet? Skjønner det blir valgets kval.
    Ønsker deg lykke til ;-)
    Klemmer fra meg i storm og kuling… :-D

  6. Jeg synes fortsatt den lille norske stjernen er fin, men overrasker meg selv med å falle for victorian floor tiles, selv om de legges på den måten jeg hater flisene på badet mitt er lagt……det er noe med at mindre fliser får annet mønster enn store lagt på den måten. De er rolige, selv om de danner mønster.
    Ikke lett dette med å velge noe som ikke bare er å male over eller ta opp igjen.
    Jeg må vel til å se etter baderomsfliser, siden det lille badet skal få seg en totalrenovering. Skal ha fliser på gulvet der, og panel på veggene, og dusjkabinett. Må få en rørlegger til å kutte rørene, og en elektriker til å koble fra div ledninger før vi river alt innvendig. Demolition woman…..bare å samle opp frustrasjon i «sinna posen» her, og ta det ut med kubein når tiden er inne :)

    Moccamamma :)

Kommentarfelt:

