Blue hour

Romjulsfoto av månen tatt i blåtime. Dette inngår også som start på mitt nyttårsforsett. Bruker ikke å lage meg nyttårsforsett men iår har jeg bestemt meg for å bli flinkere til å fotografere. Aller helst rote meg avgårde på kurs også hvis det dukker opp noe i nærheten……og når jeg til og med blogger nyttårsforsettet mitt….ja, da forplikter det litt ekstra å følge det opp:))

Tidspunkt for blåtime akkurat der DU bor, finnes på denne siden:

http://www.bluehoursite.com/

…….så får vi se da om det blir litt bedre kvalitet på bilder i denne bloggen etterhvert:)

7 tanker om “Blue hour

  1. Når dagen er blå, er allting godt, og når dagen er god, er allting blått! Det står det på blånisseteppet som lillegutt fikk til jul.

    Jeg synes at fotografiene dine er fine allerede, så nyttårsforsettet ditt er oppnåelig. Jeg har som mål å skjønne hva fotouttrykkene om objektivenes virkeområde betyr, slik at det går an å skjønne hva man egentlig stiller inn, og så skal vi kjøpe oss speilreflekskamera. Håper å kunne ta fine bilder av barna, og bedre bilder til blogging etter hvert.

    God helg!

  2. Nydelig bilde av blåtimen, den er rett og slett litt magisk og ungene synes det er ekstra stas med den ved juletider;-)

    Synes at bildene dine er flotte jeg ;-)

    Klem fra Grete

  3. Nydelig bilde.
    Synes du har flotte bilder på bloggen din.
    Har også bestemt meg for å prøve å få bedre bilder, kanskje en ide
    at jeg snart leser bruksanvisningen og boken som fulgte med kameraet.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Mio

  4. Trolsk!

    Synes du allerede tar kjempefine bilder på bloggen din. Likevel skjønner jeg godt hva du mener om å lære mer. Har også veldig lyst til å ta fotokurs, og det aller gjeveste er å være med på en workshop med Morten Krogvold i Vågå!!! :)

    Ha en deilig helg!

    Klem,
    AW

  5. Herlig bilde. Ja man kan alltid bli bedre å fotografere. Man kommer langt med egen øvelse, men kurs er nok tingen. Jeg har også så lyst til det.
    Her går det ellers noe tregt med blogginga for tiden. Jeg har holdt på i kjelleren hele uka med rydding og sortering av allskens. Det går litt tregt ennå, men armen blir bedre for hver dag. Har så lyst å lage ting og trekke om ting og male ting og sy ting igjen, men alt til sin tid. Jeg har det gøy og synger høyt til musikk på radioen mens jeg holder på. Noe det å he he .
    Nå tar jeg helg. Og ønsker deg en fin helg også.
    Klem
    Randi

  6. Blåtime er vakkert ;-) Ja, jeg må lære meg mere om foto jeg også!! Skal få Gubben til å ta meg et kurs. Men først må jeg blir frisk….tror du ikke det kom kastet over meg igjen i dag da…..usj….
    Riktig god helg, klem fra meg :-D

  7. Heisan!
    Koselig at du vil følge bloggen min! :-)
    Har også lagt til bloggen din til mailen min, så ser fram til å få oppdateringer i mailboksen.
    Kjempefint bilde av blåtime! Har også lyst å lære meg mer om fotografering, og ikke minst et nytt kamera..
    Ha ei riktig god helg! :-)

Kommentarfelt:

