Litt spent på hva dere synes……

Skapet og hylla har fått en dus, matt lindegrønn farge

Når bilen kommer hjem fra fjellet skal jeg dra avgårde for å låne den lampa jeg falt så pladask for……den er jo årsaken til at skapet ble henta opp fra kjelleren;) På bildene er det plassert en vase med 5 dager gamle greiner som bruker å stå på kokeøya;)…og kurven som bruker å være med ut på uteplassen. En kurv i litt mer brunt matriale blir penere men dette er ting som en kan endre på ved anledning.

Utgangspunktet var dette….

Skapet har stått i kjelleren og har nok stått på ett kjøkken i huset her tidligere. Den gamle hylla også.

Høvling og tilpasning sånn at skapdørene kunne lukkes….

Fargen er spesiell men den glir egentlig godt inn her i stua og jeg liker den bedre og bedre. Har ingen følelse om at jeg MÅ male den hvit…så da har jeg på mange måter truffet blink:) En boks med lasurmaling er det mulig jeg plukker frem etterhvert, men lar skapet være slik det er nå til gubben har sagt sitt…..han er fortsatt på fjellet og jeg er litt i overkant spent på hva han synes.

Inni skapet er det en solid trehylle. Malte bare alt innvendig i skapet og sysler vel med tanken på å tapetsere…..

Masse ekstra hylleplass så nå er dette skapet fylt med et middagsservise som tidligere har hatt tilhold i front-skapene på kokeøya

Knott må også på plass og jeg har faktisk ordna en variant….kommer

…….og jeg malte enda et møbel lindegrønt……

