Huset akkurat nå

Bilde av baksiden av huset sånn som det ser ut akkurat nå

Gelender på balkongen blir sikkert ferdig en gang i høst, men ting tar litt tid når gubben flyr rundt med hundene på fjellet isteden for å bygge. Er jeg skikkelig heldig så blir utbygget malt ett strøk til før vinteren kommer og kanskje gelender på trapp og balkong også blir hvitt….

Skal ikke klage på innsatsen til gubben. Han har jo i tillegg også snart sluttført oppussinga av stua og et soverom i 2. etg pluss en liten gang…i sommer;)

Tar med bildet av huset tatt fra samme vinkel påska ifjor

Da fremkommer det ganske klart at masse positive ting har skjedd i løpet av det siste året og at gubben av den grunn med god samvittighet kan ta hundene med på fjellet:)

Kasan og Espresso har sin første jaktprøvehelg denne helga. Både Snåsa og Holtsjøen skal besøkes i løpet av samme helg.

Så gjenstår det å se da om det blir noe premiering:)

14 tanker om “Huset akkurat nå

  1. Himalaya for en forskjell!! Gubben har ikke akkurat ligget på latsiden nei, kan hende fjellturene trengs for å ha inspirasjon til å holde koken ;-)
    Utrolig stilig hus!!
    Lykke til i helga med de 4-bente, tvi tvi.
    God helg, klem fra meg :-D

  2. Fy flate for en forskjell;)) Det ble nydelig! Så flott at dere har behold og hatt respekt for det gamle preget!
    Rekkverket var kjempefint. Er slik jeg vil ha!!! ;)
    Ha en strålende helg.
    Klem J

  3. Der var det skjedd litt av kvart ja… :-) Utruleg forandring. Og kjempefint var det blitt.
    Flotte hundar de har også. Spanande korleis det går med dei på jaktprøven.
    Ha ei flotte helg!
    Klems

  4. Det går virkelig framover hos dere. Jeg liker godt stilen på rekkverket deres. Det kommer til å bli kjempefint når det er ferdig. Har stor forståelse for at det kommer andre gjøremål i veien fra tid til annen :-)

    Marie

  5. Kor flott det blir da. Huset har jo et helt anna preg på seg no =) Fin blogg du har, la meg til som følger eg for her kjem eg igjen =) Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg =) Ha en fin helg videre klem fra mocca

  6. Heisann:)

    For en utrolig forskjell dere har utrettet her da…helt utrolig:)
    Og blitt velidg lekkert:)
    Ha en strålende helg:)
    Klem fra Kari:)

  7. Så fint det blir!

    Titter videre her hos deg, en stund siden jeg har tittet innom dere faste bloggere jeg følger… håper den trenden snur nå.

    Klem fra meg.

  8. Milde himmel!!! Det er det råeste!! FOR en forvandling! Dere har jo forvandlet et forholdsvis kjedelig (unnskyld!) – vanlig – hus til en fantastisk flott – virkelig storslått – herregård!! All ære for en vanvittig godt utført ombyggingsjobb! Utrolig morsomt å se!

    Ha en fortsatt fin uke! :)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

Kommentarfelt:

