Nå er ny tapet til den lille stua oppe valgt. Denne «bølge-tapeten», som i tillegg er malt mange lag, blir fullstendig fjerna. En vegg skal få ny flott tapet mens resten av veggene blir panelplater og noe malt mur.

I utgangspunktet ønsket jeg en tapet fra Ferm Living «Branch» denne:

Bilde fra www.tapetgalleriet.no De har masse tapetleverandører og en kan også bestille prøver av tapeter derfra.

Siden jeg heller tok turen innom en lokal fargehandel «Kulør», så ble valget litt anderledes. Litt «småfarlig» å begynne å bla i svære mapper med tapeter for da dukka denne tapeten opp:

www.borastapeter.se   «garden» i lysgrå med sorte grener. Den håper jeg blir bra når den kommer opp på veggen….eller ….jeg vet det kommer til å bli helt perfekt (i mine øyne;)

Bak den bølgete malte veggflata så var det også brukt tapet som hang løst på dårlig festa strie

Litt gøy å finne sånt og se hva som var brukt før i huset og egentlig så er den ganske så lik det som finnes av tapet-utvalg idag.

