Oppslagstavla jeg laga på kjøkkenet manglet magneter og jeg fikk tips om å dra til Ting-butikken for å kjøpe magneter av hun som har denne bloggen: http://hvitetulipaner.blogspot.com/

De fleste vet vel at TING  er en litt «farlig» butikk å titte innom, ihvertfall for meg som er litt i overmåte glad i duppedingser og den slags. Magneter fant jeg der ja…i mange varianter…og en del annet;)

Ikke overraskende så ble det kjøpt «hunde-magneter». Plukka med diverse andre varianter også helt til jeg oppdaga hylla med disse snedige magnet-arkene

Lage-selv-magneter:))  Printe bilder og feste på magnet-arkene. De har klister på den ene siden som fungerer ved
å dra av papiret som dekker det. Lime på bilde som en printer ut på fotopapir……vips…egenprodusert magnet med fritt valgt bilde eller tekst.

 

 

Magnetarkene er veldig anvendelige og det er bare å klippe til den størrelsen en ønsker. Hos oss er det foreløpig bare testet med dette bildet av Espresso;) Kanskje ikke den peneste magneten jeg har sett, men veldig personlig og kul nok til at det duger på min oppslagstavle.

TING-butikken finner du her: http://ting.no/

