Bad/gjestebad/vaskerom

Dette er etter-bilde av et prosjekt jeg har fått planlegge:)

Badet var utfordrende å planlegge pga av at det skulle romme flere funksjoner som varmtvannsbereder, vaskesøyle, wc, dusj, lagringsplass – et innbydende gjestebad kombinert vaskerom. Døra kunne heller ikke plasseres hvorsom helst. Rommet er i overkant av 7 kvm.

Etter flere kjappe runder med forslag for å få til en løsning så var vi i mål. Tidspress var en stor faktor.

Løsningen var både jeg og huseier skikkelig fornøyd med……..helt til det kom en krise-melding på telefon. Rørleggeren var ankommet og opplyste om at løsningen vi hadde kommet frem til ikke kunne bli slik pga av plassering av en stoppkran for vann som var glemt nevnt tidligere.

En nokså skuffet huseier meldte da at vi fikk gå tilbake til ett tidligere forslag med plassering av ting som var «grei nok» men ikke så flott som det siste forslaget.

Må vel innrømme at jeg ble litt oppgitt selv også etter den meldingen samtidig som jeg tenkte NIKS…det må da være mulig å få det til selv med den håpløse stoppkranen? Etter en kaffekopp og litt kreativ tid foran pc’en så hadde jeg løsningen klar. Jeg speilvendte rett og slett hele løsningen og gjorde noen justeringer. Sendte linken til huseier som etter en stund glad meldte tilbake at «RØRLEGGEREN SIER AT DETTE GÅR BRA»:) Jubel:)

Huseieren er stilsikker og har selv valgt ut fliser og innredning forøvrig. I ettertid vet jeg at varmtvannsberederen ble montert utenfor badet under trappa og at løsningen derfor ikke er helt som på planleggingsbildene i hjørnet….jeg har dessverre ikke bilde i den vinkelen men kanskje kanskje kan jeg vise det senere.

Sjekk veggen som speilet henger på……..huseier har vært kreativ og brukt rester av tregulv bak speilet:)

Planleggingsbilder laget av meg i ROOMSKETCHER og foto fra huseier som også har egen blogg  Åpent hus

Hvis DU trenger hjelp til å «drodle» på plass en løsning så er det bare å ta kontakt: KONTAKT

Marit

4 thoughts on “Bad/gjestebad/vaskerom

Kommentarfelt:

