Spiritual Insight

Gubben har sagt ja til at vi skal male tømmerveggene på kjøkkenet i hytta………men han aner nok ikke helt hva han har sagt ja til………

Fluggers trendfarger 2013

Fargen jeg har lyst til å prøve på veggene heter SPIRITUAL INSIGHT (4462)

Kjøpte en malingsprøve for å se fargen skikkelig og jeg ble ikke skuffet.

Det hadde vært enklere å velge en mer «trygg» farge som lys lys grå eller kanskje samme farge som stua ble malt i , sand-farge…men artig å prøve litt annet også. Fra før av er tømmerveggene beiset med ett strøk lys brun beis (valnøttfarge). Det lille kjøkkenet virker «tungt» med de litt mørke veggene så jeg ønsker så absolutt å få tilført ett «lettere» uttrykk med ny farge.

Fin serie duse farger og sand-fargen som allerede er på veggene i stua vil gå godt til den litt lys gråblå fargen jeg prøver.

Det jeg ikke nevner for gubben er at taket og kjøkkeninnredningen mest sannsynlig må males i samme slengen………

Inspirasjon til fargen fikk jeg av vinterbildet som er brukt i headeren. Et bilde gubben knipset på en av sine turer med hundene tidligere i vinter.

En tanke om “Spiritual Insight

Kommentarfelt:

