Takk for i år

Da har jeg inntatt julemodus og bloggen blir nedprioritert et par-tre uker.Takk for masse masse besøk gjennom hele året. Slikt gjør det ekstra gøy og gir samtidig motivasjon til videre blogging.

Gjennom året har mange også fått hjelp av meg til å finne løsninger på hvordan det kan innredes i nybygg eller gammelt hus/leilighet. Bildene her er fra ett prosjekt som ble ferdig i forrige uke. Ett prosjekt det er jobbet mye med i ett nybygg og som blir veldig flott:)

Jeg tar imot nye oppdrag etter jul og kan kontaktes her: Kontakt

Jeg ønsker alle ei riktig god jul og ett godt nyttår

Marit

11 tanker om “Takk for i år

  1. God jul tilbake til deg Marit!!! Jeg er blant de heldige som virkelig har fått dratt nytte av din kunnskap, fra tegneprosess og til ferdig hus.. :). Er deg evig takknemmlig for det;). Håper selv å få prioritert bloggen litt mer på nyåret. Må bare bli ferdig med gamlehuset og solgt det.. TTT her, men det vet du jo;).

    Kose deg masse i julen med både tobente og firebente. Hilse Marte og si jeg har byttet passord nå… Hihi.

    Sees til neste år:).

    Juleklemmer fra oss i et nedsnedd nyhus på Østlandet:))

Kommentarfelt:

