Årets fineste tur – anbefales

I hele år har jeg hatt som mål at jeg skulle dra for å se «Viewpoint Snøhetta» på Hjerkinn/Dovre. Ett virkelig flott sted bare en liten spasertur i motbakke fra parkeringsplass.

Jeg er ikke av de mest mobile og motbakker er egentlig en versting når det gjelder belastning for en skiveprotese jeg har i ryggen. Den fungerer ikke helt som den skal fra før av så det blir sjelden turer på fjellet for min del.

Opp denne bakken var jeg fast bestemt på at jeg skulle og med litt «juks» så gikk det fin fint:) Greit å ha hund, strekkbånd og drasele:))

Steinheller med historie er nedfelt i stien

Flott natur

«Viewpoint Snøhetta»  Panorama utsikt mot Snøhetta. Dette bildet lar jeg bli mitt bidrag til HIMMELSK #114, fotoutfording som alle kan delta i.

Hundene var ikke velkomne inne i bygget forståelig nok……

….så de fikk vente utenfor. Pent parkert på tøff benk som var laget som en del av veggen til bygget. Stilig bygg laget i massivt tre, metall og glass.

Dette ene bildet over her er lånt fra Villrein.no Resten av bildene er mine egne

Skulle gjerne tatt bilder av benken inne i bygget også men det var stappfullt med folk så jeg lot det være. Utsikten utover var likevel det beste med hele turen samt tilfredsheten med å ha greid å komme dit:)

Turen dit anbefales:)

4 thoughts on “Årets fineste tur – anbefales

Kommentarfelt:

