GAVEKORT – kan brukes på babyteppe/tøymerker/navnelapper etc

Da blir det en liten give away før det blir julefri på bloggen:)

Jeg har fått lov til å gi bort et gavekort til en av dere. Et gavekort på kr 300 som kan brukes på forskjellige navnelapper, tøymerker, babyteppe og mye mer hos IKAST ETIKETT

Alle kan delta med eller uten blogg. 1 vinnersjanse ved å legge en kommentar i kommentarfeltet til dette innlegget. En ekstra vinnersjanse dersom du deler denne give-away på blogg eller via facebook. Trekning 20.12.

Smarte ting som gavekortet kanskje kan brukes til:

Infoflex – refleksbånd som det kan skrives på i flere farger og mønster

Babyteppe med navn

Tøymerker

Klistremerker

Mer kan du se inne på nettsiden til IKASTETIKETT.NO ……de har stort utvalg.

40 tanker om “GAVEKORT – kan brukes på babyteppe/tøymerker/navnelapper etc

  1. Heisan!

    Så nyttig giveaway – dette blir jeg gjerne med på! Jeg krysser fingrene med et lodd, og ønsker alle en fortsatt flott førjulstid!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

  2. Jeg blir gjerne med og prøver Julelykken :)
    Trekker 2 lodd da jeg har delt på Facebook – pluss jeg har delt på Twitter.
    Kjempe fin og ikke minst praktisk premie.
    Krysser fingren og ønsker deg en kjempe fin Julefeiring :)
    Nisse hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    ☆´☆´☆´
    ☆*☆ _Π_____。•☆彡˚ *
    ˚ ˛˛• /______/~\。˚ ˚ •*
    • ˚ | 田田 |門|

Kommentarfelt:

