Sir Elton


Sir Elton flytter inn i Nr 14 i neste uke:)

Oppdretter er litt i overkant fan av Elton John og lurte på om alle nye valpeeiere kunne navne valpene etter tekster/sanger av Elton John. Sir Elton blir nok til daglig bare kalt «Eltån» på godt trøndersk;)


Sir Elton sammen med kullbror i vill lek.


En av tispe-valpene leker med sin kanskje nye eier:)

Valpene er snart 7 uker på bildet og kommer fra KENNEL JØLDALEN. (mange bilder av valpene på hjemmesiden der)


Ny erfaring for en uerfaren liten valp;) Jeg gru-gleder meg til fortsettelsen for jeg har vel egentlig sagt at 2 hunder i hus er mer enn nok……nå får vi tre…….

3 thoughts on “Sir Elton

  1. Heisann!
    … og der fant jeg deg også! ;)
    Blir koselig med valp i huset neste uke. Også så gøy å ha en bror rett opp i gata!
    Skal kose meg med bloggen din i kveld, etter at Bertine har lagt seg!
    Klem

Kommentarfelt:

