Kjøkkenet på hytta 2

Noe slik som dette har jeg tenkt å gjøre på hyttekjøkkenet. Spisebordet flyttes til stuedelen og da blir det plass til en kjøkkenøy på 140 cm bredde og 80 cm dybde inkludert overheng på benkeplate. Mulig sidevegg og bakvegg på kjøkkenøy blir murt opp og plastret med stein. Steinplate på toppen. Alternativet er å panelere/male sidevegg og bakvegg. Planlegger den biten hvis jeg får gjennomslag hos gubben for planene;) Plass til ekstra skap nede i hjørnet. Ekstra skapplass står høyt på ønskelista.

Enkel forandring på kjøkkenet dette og kjøkkenøya kan lages av et par skuffemoduler fra Ikea. Monterer på samme håndtak som ellers på kjøkkenet og maler skuffefrontene.  Det er eventuelt steinplate på toppen av kjøkkenøya som vil medføre litt kostnad.

God lagringsplass i skuffer. Se flere bilder her: Prosjektgalleriet i Roomsketcher

Dere skal få se hvilke planer jeg har for stuedelen også….snart….

4 tanker om “Kjøkkenet på hytta 2

  1. Spennende med hytteprosjekt Marit. Håper du legger ut bilder fra kjøkkenet etter hvert, ja også er jeg spent på hva slags lure planer du har for stuedelen deres…;)).

    Ha en god søndag videre;)).

    Klem fra meg

    • Ser du fant svaret på hvilket tegneprogram jeg bruker. Roomsketcher er enkelt å bruke samt at det er gratis. Jeg bruker en betal-versjon av programmet hvor det er noen fler muligheter.

Kommentarfelt:

