Rammer

Det er en stund siden vi flyttet inn i Nr 14 men på loftet er det fortsatt noen kasser som ikke er blitt tømt. Noen bilder som hang rundt omkring i det forrige huset har liksom aldri fått noen plass på veggene i Nr 14 og er blitt liggende bortgjemt.

Nå er litt av dette plukket frem og messingfargete rammer har fått ett strøk med matt svart maling. Printet ut noen enkle tekster og ord som kan være litt dekorativt til veggen på spill-rommet.


En enkel krøllalfa


……så kan en jo bare putte inn bilder hvis en blir lei av dette om en stund:)

 

6 tanker om “Rammer

  1. Tøft!!! Skulle ha funnet meg et bilde til kjøkkenveggen her, har tenkt å lage en plakat av et foto jeg har;)
    Snø igjen….og jeg som trodde det ble vår i går..
    Klemmings;)

  2. Gjenbruk er viktig;). Har selv veldig mange gullfargede rammer liggende i esker på loftet… De skal også få seg et strøk med maling.. Når det er nevnt vet jeg det finnes mengder med messing lysestaker også… Men det er en annen sak hehe;).

    God dag til deg. Håper formen er på topp nå!.

    Klem fra «Dragen»

    • Jeg har en god del rammer og noen er gamle ovale. Har tenkt å male disse med sort glanset maling. De jeg har lagt bilde av idag er malt med glansgrad 10 som var noen malingsrester fra en vegg vi skulle ha tapet på;) Skal jo henge bilder på store høye veggen i gangen.

Kommentarfelt:

