Litt småkrøll

PC skaper fortsatt litt krøll. Når jeg besøker andres blogger så er det umulig å legge igjen kommentar og jeg tror ikke det er «blogger» som er problemet. Ett eller annet må ordnes og jeg tester og trøbler;) Nå er det ikke bare dette med kommentarer som er trøblete…..hele PC er «treig» og alt er ikke som det burde være. 
Småkrøll i pelsen på hundene også på regnvåt søndagstur….en skikkelig bløt tur;)

Mekker og ordner videre her……..

This entry was posted in Diverse by Nr14. Bookmark the permalink.

About Nr14

Bor i nr 14 sammen med mann, 2 barn og 3 hunder. Vi flyttet inn sommeren 2009 og vi er nå snart ferdige med å renovere hele nr 14. Planløsnings- og interiørhjelp til de som ønsker det.

11 thoughts on “Litt småkrøll

  1. I går kunne ikke jeg legge inn kommentarer på «blogger». I dag fungerer alt bra igjen. Jeg håper at det klares brasene med pc’en din.
    Ha en fin dag! :)

  2. Æsj da, med dette pc-greiene deres. Håper det ordner seg fort fort altså;). Jeg fikk faktisk et par beskjeder i går om at de ikke fikk lagt inn en kommentar på bloggen min… ;). Kanskje det går likar i dag???

    Ønsker deg iallefall en fin fin dag, og lykke til videre med pc-mekkingen;). Her er det nydelig overskyet vær, akkurat som jeg liker det;)).

    Klemklem fra meg

  3. Jeg har også PC-trøbbel, det popper om noe om en on-line server, men tror det skyldes at ting må oppgraderes på maskina, så det blir gubbens jobb..den også:O) Vifta er opp, men ikke i drift..
    Ha en krøllete dag, klem fra mæ;)

  4. Ikke alt man skal skjønne! Var ikke PC`en din ganske ny da? Har hatt problem med å laste opp innleggene på min splitter nye pc…og min mann sier det er jeg som glemmer å oppgradere og andre ting jeg ikke skjønner…puhuuu….
    Fortsatt god tirsdag.

    Klem fra Kristin

    • Fungerer bedre nå ja:)…oppgradert Firefox isteden for internett explorer samt Blogger i godlune;) rundt omkring på bloggbesøk nå:)

Kommentarfelt:

