Spreke veggplater

Veggpanel er vanligvis helt greit, enkelt og praktisk…….men så fant jeg noen som faktisk var litt anderledes og  litt «spreke»:


Søt liten pus med motiv på veggplate. Huntonit desing veggplater………..og det finnes med valpemotiv også;)

Dytter inn litt slik informasjon på bloggen for det store husprosjektet er inne i en viktig fase og slike ting som skal være på veggene skal avgjøres denne uka. Kattepusen på bildet over her kan jo f.eks være på ett barnerom men tipper at jentene i det huset heller vil ha tapeter med rosa tema. Tilbakemeldingene hittil tyder ihvertfall på det:) Barnerommene


Forestia kolleksjon «walls4you» fibertapet på veggplater. Mange varianter.


Veggplater med graffiti Huntonit design-veggplater Tøft til tenåringens rom


Veggplate hvor en enkelt plate har dette motivet med «tree of hope».

Alle bilder er hentet fra sidene til Byggma.no

Jeg har ingen egen erfaring med bruk av disse design-veggplatene men kanskje andre har?

6 thoughts on “Spreke veggplater

  1. De finnes så mye nytt, at jeg blir helt matt over hvor lite jeg kjenner til..var ute for å finne noe tapet igår, ikke enkelt. Skal ha glassplate med tapet bak mellom overskap og benk. Parketten blir bare lakket, synes det ble vanskelig med overgangen stue med andre løsninger…men er sikkert litt bleik:O)
    Ha en finfin dag, her er sliperne igang nå;)

  2. Jada, jada, her er jeg vettu…;). Måtte jo bare innom en liten tur, når jeg først satt her (litt for godt i sofaen). Likte jo veldig godt den stripete tapeten jeg da vettu;). Men, det visste du jo sikkert allerede;). Jentene, er på den rosa stien, og veldig mye må til for at de skulle velge noe annet… OM de ville velge noe annet.. Veggplater med motiv er jeg redd for at jeg ville ha blitt litt lei i lengden.. Men, synes selvfølgelig at det var både stilig og nytenkende;).

    DA, går jeg tilbake til pliktene mine;).

    Tastes etter byggemøtet;).
    Klem

  3. Ja takk til alt sier nå jeg :-D Så mye lekkert!!!! Har sååå lyst på noe veggdekor av ett eller annet….
    Ha en fin kveld…jeg lider av bloggtørke delux…..
    Klemmings ;-)

Kommentarfelt:

