Idag….

Idag ankommer det store lerretsbildet fra Foto Knudsen som jeg har fått for å gi bort til en av dere. Mer om bildet og give-away HER. Må innrømme at jeg er litt i overkant spent på å se det bildet for det er svært og motivet er My Deer.

Hundene har vært på en liten tur og fotoapparatet var med. De poserer villig så lenge det er en fugl i sikte, riktignok bare noen by-duer idag men det duger til å holde fokus. Aller helst vil gutta springe rundt på fjellet etter ryper og kjenner jeg gubben rett så blir det nok fjelltur i helga.

Noe annet som skjer idag er at Aftenposten har en ny artikkel om oppussing i sitt boligbilag og bilde av Nr 14 i front: Artikkelen 22.09.  og artikkel 06.09.

Ha en fortsatt flott dag:)

6 thoughts on “Idag….

  1. Kor vakkert det første bildet av guttan va :-D
    Spennende med premien og trekning. Jeg har vært litt offline siste tiden på grunn av fødsel..er ikke bare bare og være mor/mormor da gitt ;-)
    Ha det fint, jeg reiser sørover imorgen. Klem fra Mormor til 2 :-D

  2. Sååå spennende!
    Gutta dine er så vakre!
    I dag skal Herman til verdens snilleste «fosterforeldre». Vi skal en tur til Danmark å feire
    gullbryllup til Johns tante og onkel. :)

    Ha en deilig helg!

    Anette Willemine

  3. Hei Marit :)
    Flott artikkel fra Aftenposten, gøy å se og gratulerer med finaleplass hos Anne, Moseplassen – velfortjent – dere er bare såååå flinke ღ utrolig mange fine løsninger både ute og inne hos deg. Nydelig firbente også ღ så fine der de sitter å skuer utover… Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

  4. Du har de nydegste setterne jeg har sett!

    Ønsker deg en fabelaktig fredag og helg! Jeg skal bare slappe av og kose meg og jobbe litt med bloggtreffet som jeg er med på å arrangere.

    Klem.

Kommentarfelt:

