I rute

Gutta nyter siste dager av «ferien» med båndtvang.


Kasan


Båndtvang er helt greit men for en jakthund som skal delta på jaktprøver i løpet av august så må man finne måter å trene på…med eller uten bånd. Sykkelturer og turer til lovlige treningsterreng er det derfor brukt en del tid på i ferien.


Espresso

Jaktprøvesesong og rypejakt er synonymt med at gubben stort sett springer til fjells. På forhånd driver jeg nå å prøver å få gjort unna en del som han absolutt må bidra med før sesongen starter for fullt. Dekkbark må han hente i kveld og ett lass med hvit singel kommer levert i morgen. Runde stein til dekke i noen bed tenker jeg han rekker å hente til uka;)…..når det er gjort så kan han få springe så mye han vil på fjellet og jeg kan kose meg med ett tilnærmet ferdig uteareal:)

Fredag og helg imorgen så da tenker jeg å ta dere med inn i Furtebua så dere får se hvor fin Drivvedbeisen ble:)

Marit

 

NY6CJX2SKS6E

2 thoughts on “I rute

  1. Guh så nydelige bilder av Gutta ;-) De er vakker…
    Ja, sørg for at Gubben har strøket punktene på lista før han drar til fjells :-D
    Gleder meg til å se furtebua.
    Straks tur i regnet….
    Klemmer ;-)

Kommentarfelt:

