Trimrom

Da er trimrommet som vi laga i kjelleren temmelig fullført:)

Planlegging og før-bilder ligger HER samt bruk SØK-feltet til høyre i margen med søkord kjeller eller trimrom.

Bjørka jeg dro med hjem fra hytta fungerer som oppheng for diverse utstyr

I tillegg skaper bjørka litt mer «liv» og får fototapeten til nesten å virke tredimensjonal nede i hjørnet siden tapeten også har bilde av bjørk. Fototapeten er fra Photowall

Gubbens gamle «pansere» henger på veggen

Tredemølle er kommet på plass. Frosta vindusfolie er brukt på vinduene.

Enkle speil fra Ikea er limt i felt på veggen

Ikke noe superavansert utstyr i trimrommet men helt OK til vårt bruk. Kjellerrommet som før rommet vedbod og et par enkle boder er nå blitt ganske så populært ved hjelp av masse maling, lys, nytt tak og gulv. Kostnad ca kr 10 000 uten trimutstyr hvorav gulvet var det dyreste.

9 tanker om “Trimrom

  1. Det så flott ut!!..men er du så strukturert at du får brukt det? Jeg har ei ellipsemaskin i kjeller nå, men har hatt sykkel og romaskin en gang i tida, men glemmer at jeg kan gå dit:O))..hadde nok vært triveligere med et slikt flott rom, så noe må gjøres hos meg!!
    Ikke noe utevær, så sånn sett også greit med kjelleren:)
    Klem fra meg;)

  2. Så stilig dette ble :-D Knallfint. Får jo nesten følelsen av å være i skogen med den bjørka ;-)
    Lampa var knallfin også….
    Ha en fin solsnudag, klem fra meg som ser en ende på hotell-livet…..

  3. Så artig at du var innom meg, da jeg så innlegget ditt om trimrommet, så tenkte jeg at det jaggu var lenge siden jeg har tittet innom!
    Så heldige dere er som har eget trimrom -og det KULE trimrommet! Skikkelig artig med fototapet og bjørk til oppheng! Nesten som å trene i skogen det der ;)
    Håper du får ei flott helg!
    klem
    Lise

  4. Så flott trimrom dere har! Vi har en bod i kjelleren der vi planlegger å sette inn tredemølle og gjøre det litt koseligere etter hvert. Får vi det halvparten så fint som dette tror jeg vi blir veldig fornøyd!

    Men et spørsmål om tredemølle i gamle kjellere (hvis du leser så gamle kommentarer) – har dere modernisert strøm-nettet i huset slik at dere har jordet stikk-kontakt til tredemølla? Eller går det bra uten? Ser at det står noen steder at de bare skal plugges i jordet støpsel, men det er jo ikke vanlig å ha i annet enn helt nye hus i Norge, så lurer litt på hvor nødvendig dette er… Undersøkte du noe om dette?

    • Vi er veldig fornøyd med trimrommet og det fungerer utmerket selv om det er enkelt og billig laget. Best av alt er at trimrommet faktisk blir brukt innimellom….alltid klart til bruk:) Absolutt alt av strøm er blitt byttet ut i huset så stikk-kontaktene vi har i trimrommet er nye og jordet. Vi har plassert tredemølla slik at vi også unngår stjøteledning. Jeg har ikke sjekket ut noe om dette annet enn det jeg leste i bruksanvisningen. Tenker litt på fin-elektronikken på tredemøllen….hva skjer med den dersom sikring går? overledning? Tror du må sjekke med en elektrikker slik at du får helt riktige råd i forhold til dette. Vær obs på takhøyden i kjellerboden samt høyde på tredemølla også;)

Kommentarfelt:

