Mitt kjøkken

NIB har en kjøkkenutfordring så her er mitt bidrag:

Før-bilde fra samme vinkel:

Kommoden står der kokeøya er plassert idag

Før-bilde tatt mot samme hjørne som bildet over:

Servanten ble bytta ut med høyskap for komfyr og micro:)


God lagringsplass og fryser plassert bak skyvedører med speil

Høyglans hvit profilert kjøkkeninnredning og sorte glinsende benkeplater i stein


Søppelbøtte nedfelt i benkeplata.

Klikk inn for å delta selv eller for å få masse kjøkken-inspirasjon: NIB

11 tanker om “Mitt kjøkken

  1. Fy søren for ett steiklekkert kjøkken altså. Det er ikke mye farger, men virker lunt en dog. Og det gamle bildet før. Herlig.
    I morgen åker jeg tilbakers åt landsbygden igjen. For borte bra, men hjemme best.
    God natt herfra

  2. Sååå fint kök och vilka vackra bilder du har tagit. Kan förstå att det kan vara gott att bli av med det badrummet och istället få ett detta fina kök istället.

  3. Kjempefine bilder av et flott kjøkken! Lykke til i NIB sin utfordring.
    Takk for hilsen hos meg;) Ja, jeg tenker det skal bli nok å henge fingrene i tiden fremover. Skal prøve å få bloggen så allsidig som mulig, men tror nok det fort blir i overkant mye kreative innlegg når det der det jeg skal holde mest på med.
    Ha en super helg!
    Klemmer fra Line

Kommentarfelt:

