Kjøkken – leverandører

I dette innlegget har jeg prøvd å samle flest mulig kjøkkenleverandører men lista er nok ikke komplett. Tips gjerne om flere leverandører:) sist oppdatert 24.08.2012

JKE

INVITA


(Invita har lagt ned sin virksomhet i Norge. Oppdatert pr 07.10.2011)

INMENTE MED KUNGSATER

HTH

NOREMA

HUSEBY

 

 

SIEMATIC

STRAI

SIGDAL

MARBODAL

FOSSLINE

KVIK

KVANUM

DRØMMEKJØKKENET

MOBALPA

IKEA

KVALSVIK

UNOFORM

NETTOLINE

BOFFI

POGGENPOHL

HAMRAN

TERNA

TIBRO KØK

LOVELYLIVING – MOSAIC

LIDHULTS

MULTIFORM

JH INTERIØR

DESIGNA-NORGE

POLIFORM VARENNA – KJØKKEN

BULTHAUP

STEININGERS DESIGNERS    (BETONG)

TVIS KJØKKEN

VIPP

ØYFJELL KJØKKEN

14 thoughts on “Kjøkken – leverandører

  1. Får en smule lyst på nytt kjøkken når jeg ser disse bildene,…lekkert gitt!! Men får vel nøye meg med nytt bad :) Det gamle «drømmekjøkkenet» i kirsebær er da slett ikke så verst heller da,…..enda :)

  2. Å himalaya…her må jeg gå gjennom og ønske meg!!! Vi brukte Fossline i Trondheim. Mye lekkert ja ;-)
    slutta.no sier jeg skal ha belønning i dag….så jeg skal kjøre meg en tur, hehe :-D
    Nyt dagen, klem fra meg:)

  3. Heihei:D

    Takk for kjøkkentips:D Tenker masse på kjøkken for tiden selv om det er ei stund til vi skal velge;) hehe. Ønsker meg så inderlig slike som Kvänum har med innfelte skuffefronter. MEN, vi har ikke råd til kjøkken derfra. Har samlet noen andre som lager slike:

    - JH Interiør
    - Lidhults
    - lovelyliving.no
    - terna.no

    Et annet er:
    - Hamran.no

    Ønsker deg en herlig kveld:D

  4. Her var det mye snaskens gitt… Gjør det vel ikke enklere å skulle bestemme seg heller det da hehe.. U-løsningen på Straikjøkkenet holder vi fortsatt på da.. Ikke dårlig bare det;). Takk for at du legger ut alle linkene Marit. De skal bli behørlig studert, det kan jeg love deg;).

    Fortsatt god kveld.

    Klem fra Marilinn

  5. Dette er en veldig god liste :)

    Jobber med en gjennomgang og analyse av det norske kjøkkenmarkedet, med informasjon om eierkonsern, leverandører, markedsandeler, prisnivå og lignende.. det er ikke lett å få oversikt over alt, selv for meg som jobber i bransjen!

    Skal si i fra når gjennomgangen er komplett :)

Kommentarfelt:

