Kjøkken – litt lys

Fortsetter med mer kjøkkeninspirasjon i forbindelse med konkurransen. Konkurransen kan du delta på HER

Hannes favoritter har delt link til sitt kjøkken og har denne lampa:) «The glass cluster». Klikk inn på bloggen: Hannes favoritter

Kule lamper i inspirasjonsbilder under her også. Kunne vel mer enn gjerne hatt disse på kjøkkenet mitt dersom det hadde vært plass;)

Needham Kitchen traditional kitchen

Bilde fra www.houzz.com   
Wire-belysning på mitt eget kjøkken på bildet under her fra Nordesign

 

Herstal Vienda krone Bilde fra Herstal

Herstal Mega Dove Bilde fra Herstal

Droppen fra Designbelysning

Cooper fra Skeidar

og avslutter dette innlegget med et bilde fra Sigdal kjøkken med en klassisk lysekrone

8 tanker om “Kjøkken – litt lys

  1. Masse herleg kjøkkeninspirasjon hjå deg for tida :-)
    Må sei eg likte spesielt dei på det tredje bilete her!
    Og så masse smarte løysinga i forrige innlegg, eg noterer flittig alle gode idéar :-D
    No er det snart på tide å kome seg ut å få litt luft her kjenner eg, grått men opplett her i dag, så burde vera muligheter for ein liten tur…
    Ha ein fin fin søndag vidare!
    Klems

  2. Hei på deg! Takk for hyggelig hilsen inne hos meg!:) Så mye fin kjøkkeninspirasjon du viser! Lykke til med alle prosjekta dine!

    Hilsen Nina

  3. Artig å lese innlegga dine om kjøkken her sidan det er det eg grublar mest på for tida – av innredningssaker i alle fall : -) Kjekt med oppussing! Eigentleg er det mest planlegginga i forkant og det ferdige resultatet som er kjekkast for min del, men det kjem nok ikkje av seg sjølv.. Lykke til vidare med nr 14!

  4. Gurimalla for mye spennende gadget på innlegget under her. Nedfallbar søppelbøtte, feiebrett til sentralstøvsuger. Tror jeg må ta meg en tur ut i verden for å oppleve evolusjonen ha ha ha. Bra jeg har et 100år gammelt hus og unskylder meg med at jeg bevarer alt i stil med huset. (flirer asså)
    Vinglasslampen har jeg sett et par forskjellige varianter av. Strålende kul. Egentlig bør ikke jeg få se slike ideer. Like før jeg går i kjelleren med lynlim og alle de billige vinglassene vi kjøpte til bryllupet og limer i veg. Nok skravvel…må komme meg i seng. Trondheim i morgen med mor!
    Toppers uke ønskes
    Klem

  5. Hei!
    Koselig at du ville vise bilder fra kjøkkenet mitt! The glass cluster er genial på et kjøkken siden man rett og slett bare kan vaske 85% av lampen i oppvaskmaskinen! Veldig tilhenger av enkle løsninger… he he!
    God ny uke til deg!
    Klem fra Hanne

Kommentarfelt:

