Konkurranse/Give away – Vinn et gavekort fra Photowall

Jeg har alltid noen prosjekter som surrer og går i bakgrunnen her, både egne og planlegging av andres prosjekter. NÅ trengs det litt ekstra input av kjøkkeninspirasjon og kanskje andre trenger litt ekstra inspirasjon også? LEGG EN KOMMENTAR FOR Å DELTA:)


(bilde av det gamle kjøkkenet i nr 14)

Premien er et gavekort fra Photowall på kr 2 200, gitt av Photowall:) Trekning 13. februar. Konkurranseregler nederst.

Bildet under her er et eksempel på fototapet fra PHOTOWALL Klikk inn å se for de har masse fint:)

Denne uka har vi selv montert en hel vegg med fototapet fra Photowall og vi er meget fornøyd. Ikke helt ferdig med finish rundt enda men snart er det iorden også: http://nr14.wordpress.com/2011/01/19/fototapeten-er-montert/ 

På bildet til høyre her har jeg putta akkurat den fototapeten vi brukte rett inn i tegneprogrammet til ROOM328 Veldig enkelt da å faktisk se hvordan det blir og ikke minst se hvordan forskjellige typer tapeter/fototapeter kan endre et helt rom.

Reglene for å delta er enkle: ALLE kan delta, med eller uten blogg…med og uten kjøkken

1 VINNERSJANSE for å skrive en kommentar i kommentarfeltet (har du ikke egen blogg husk å legge igjen mailadresse)

2 VINNERSJANSER dersom du i kommentarfeltet legger en link til bilde av ditt kjøkken evnt. link til bloggpost med bilde av ditt kjøkken.

3 VINNERSJANSER dersom du legger link til bilde i kommentarfeltet og i tillegg linker til konkurransen fra bloggen din. Bruk gjerne det lille bildet under her når du linker:

48 thoughts on “Konkurranse/Give away – Vinn et gavekort fra Photowall

  1. Er SÅ kult med sånn fototapet, så må jo prøve lykken… :-)
    Kjøkkenet er nok ikkje det eg er mest fornøgd med her, gleder meg sånn til vi skal bygge og eg skal få stort (!) kjøkken med masser av smarte løysingar! Laga eit innlegg i fjor om litt detaljar på kjøkkenet, så om du godkjenner det, bir det ekstra lodd der: http://randi.kuloy.net/2010/05/15/kjokken/ Kjøkkenbordet er vel ein av dei få tinga eg er fornøgd med ;-)
    Skal selvfølgelig ta å lage link til konkurransen din hjå meg, så blir kanskje heile 3 vinnersjansa på meg då… :-D
    Og må sei eg digga idéen din under her med ei heil bjørkestamme i trimrommet, det må jo bli råkult! Håper du klarer å overbevise mannen, for det gleder eg meg til å sjå bilete av!
    Klems

  2. dette hadde vært kult å vinne,skal bestille en tapet i morgen jeg skal gjøre noe uvanelig med….vil ikke si hav enda for trot ikke noen har gjort det før….
    blir gøy å se om det blir så fint som jeg tror!!!
    :-)

  3. Jeg vil gjerne ha et lodd! :) Tok en snartur på kjøkkenet for å se om det var bloggbart – men, nei! Hvis ryddefeen holder ut, så kan det jo hende jeg kan få det til før 13. februar.

    Tror kanskje det kunne vært kult med fototapet på den ene veggen i trappeløpet, eller på en vegg på storesøster sitt rom – kanskje helst der :)

    • Kjempeflott at flere melder seg på:) Vil bare nevne at Photowall har mer enn bare fototapet en kan bruke gavekortet på. F.eks lage lerretsbilde av eget bildet etc.

  4. Hei;)
    Er bare sååå kult med slik fototapet – jeg kunne godt tenkt meg en slik på soverommet, som jeg har såååå lyst og pusse opp;))
    Jeg trekker to lodd, kommentar og link, har desverre ikke noe kjøkken og vise frem, det er så stygt, skal forhåpentligvis males og bytte dører i løpet av året – men koster pæng, så må bare skaffe de først, hihi…

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

  5. Hei!
    Dette vil jeg selvsagt være med på og krysser fingrene for vinnerlykke! Jeg tar 3 lodd!

    Vi har pusset opp kjøkkenet nylig, og jeg har mange innlegg fra hele prosessen. Her er linken til alle innleggene mine med etikett «kjøkken»: http://tocommonthings.blogspot.com/search/label/Kjøkken, og her er linken til kun det nyeste innlegget: http://tocommonthings.blogspot.com/2011/01/glass-cluster-montert.html

    Veldig koselig at du ville være med på give awayen min, og følge bloggen min!
    Nå har jeg lagt No.14 i bloggrollen min, så da får jeg tittet innom snart igjen!

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Hanne

  6. HEFTIG premie! Jeg prøver meg på 3 sjanser, jeg!
    Her er link til mitt kjøkkeninnlegg: http://hasigamasunivers.blogspot.com/2011/01/kjkken.html
    Og linker til konkurransen på bloggen!
    Var innom deg da jeg var på jobb og tittet på den KULE tapeten i trimrommet!!! Tror det blir sinnsykt kult med en bjørkestamme der!!!!!!!!!!
    Har helt glemt hva jeg SKULLE skrive til deg, ble så gira av konkurransen :)
    Ha ei fortsatt fin uke!
    klem
    Lise

  7. Flott premie!

    Skulle gjerne ha lagt inn bilde av mitt kjøkken, men siden det ser nesten ut som bildet av deres gamle, utgår det foreløpig. Noen småjusteringer på vei hos oss også, men siden vi ikke planlegger å bo her for alltid så blir det ikke noen store endringer. Men vi trives godt på kjøkkenet uansett, egentlig, med matlaging og gode samtaler.

  8. Hei du og takk for dine gode ord hos meg, så gøy at du blir med å feirer!! ;))
    Det er jo så lekkert med photowall !!
    Får bli med en annen gang da jeg ikke har noen bra kjøkkenbilder akkurat nå ;)
    men takk så mye for at du spurte! ;)
    Ha en superduperdag!! ,))
    Klemmer fra meg,
    Anki

  9. Jeg linker til konkurransen din på siden min, og skriver her. Blir vel kanskje 2 lodd på meg da. Har dessverre ikke noe kjøkken å vise frem enda :)

    - Sigrid

  10. Grynt fra grisgrente strøk..Diggbart kjøkkenbilde.Inspirerer til fornyelse……….eller må æ få minn om sommerhus kjøkkenet mitt. kunna ikke hatt ainna kjøkkenbenk einn dein du har henn.Feskslog og grønsaksræsta sopes radig ned i vasken. 10 l bøtter med vatn slukes rått unna.Di gamle er eldst,bæst.

  11. Hei ;o) For en utrolig morsom konkurranse!! Jeg hiver meg med og krysser fingrene. Har allerede en photowall i huset (på rommet til yngste tenåring) og ellers er de fleste rommene ferdige. Men ett rom gjenstår, nemlig vaskerommet og tenk så kult det hadde vært med en fototapet der!! ;o) Jeg linker til konkurransen på min blogg og her er link til mine kjøkkeninnlegg: http://villaminde.blogspot.com/search/label/Kj%C3%B8kken. Klem fra meg

  12. Pusset opp kjøkkenet for noen år siden. Det hadde vært omtrent uendret siden 50-tallet. Ganske lite kjøkken, men nok plass til å sitte to-tre og spise, så tanken var å gjøre det så bra at det var trivelig å sitte og spise der.

    Kjøkkenet etter at det gamle var revet. Kjøleskapet sto noen uker i gangen.

    Kjøkkenet ferdig.

    Omtrent alt er kjøpt på Ikea bortsett fra blandebatteriet, fliser og gulvlister. Blandebatteriet ble kjøpt i en vanlig rørleggerbutikk, og flisene er fra Flisekompaniet. Den utfallende vasken gjorde at jeg slapp å bestille spesiallengde på kjøkkenbenken. Det holdt med to korte. Litt misfornøyd med kvaliteten, det dukket opp en sprekk etterhvert, ellers funker det meste bra. Resten av kjøkkenprosjektet er beskrevet i Verktøyforumet.

  13. Heisann:)
    Hadde passa fint med fototapet nå,holde på å pusse opp kjedlaren:)Så tar meg ett lodd å satse på litt vinnerlykke:)
    Klem fra may karin

  14. Dette høres utrolig artig ut.
    Kjøkkenet mitt er ett lite kott så det er ikke noe og ta bilde av,det er noe og skamme seg over.
    Men jeg skal flytte nå og da blir alt så utolig mye bedre,får større plass og gleder meg til å kunne leke meg litt med kokke kunstene mine.Bake og mikse og match med deilige retter.
    Så en vegg med foto tapet hadde ikke vært så dumt,hmm ser det for meg alerede.
    Det blir 1.lodd på meg
    MvH
    Monica

  15. Oi, så morsom konkurranse!! :) Vi er midt i full oppussing av kjøkkenet i vårt nye hus – så der er det ikke mye å vise frem enda..

    Men har før/etter bilder fra gamle leiligeten vår -http://martii.blogg.no/1289334807_fretter_bilder_av_lei.html

    Og ett innlegg om ca hvordan vårt nye kjøkken blir – http://martii.blogg.no/1294177139_frsteutkast_kjkken.html
    før bilder i dette innlegget – http://martii.blogg.no/1288111123_26okt2010.html

  16. Da mødre ble til, var tanken ganske klar.
    For mødre har noe i seg som ingen andre har.
    De har en hånd som hjelper, de lytter & forstår.
    De trøster deg gjerne, og blir når andre går.
    Derfor har vi mødre, og dersom du spør meg;
    Den BESTE mamma i verden, det er jo nettopp DEG!

Kommentarfelt:

