Bjørk i trimrommet?

Litt trøbbel i heimen for når jeg har bestemt meg for noe så er jeg litt vanskelig å ha med å gjøre…..ihvertfall når gubben er av en helt annen mening.

Nå diskuteres BJØRK og om en hel bjørkestamme skal få innpass i trimrommet eller ikke.

Lenger ned i bloggen her er det bilde av den fototapeten vi monterte i trimrommet som også har en bjørkestamme som danner et slags senter i bildet. Det MÅ jo bli litt gøy da å ha en bjørkestamme stående fra gulv til tak i nærheten av den fototapet-bjørka……Jeg selv er jo overbevist mens gubben helst vil bruke bjørka til å fyre med i ovnen.

Tenker å kutte greiner sånn at de stikker ut ca 10 cm fra stammen slik at den kan brukes til å henge opp sparre-utstyret til minsten nede i trimrommet. I tillegg vil den friske litt opp mot en ellers veldig kjedelig hvit murvegg.

Må stikke en tur ut i helga for å finne den «perfekte» bjørka:))….hvis jeg greier å overtale gubben da……..

Go helg til alle som titter innom:)…….og et tips er å titte innom på slutten av helga for da blir det faktisk en liten konkurranse her på bloggen:)

7 thoughts on “Bjørk i trimrommet?

  1. Fototapeten ble «bærre lækker»! Blir jo litt som å trene i friluft, selv om du er under bakkenivå. Jeg kom på at trimrom i kjelleren kanskje ikke er så god idé hos oss, for jeg tror vi kommer til å stange i taket når vi går på elipsemaskina. Sånn er det når det er 203 under taket, og damen er 180……..

    Bjørk i kjelleren – kan sikkert bli stilig til tapeten, og blir dere lei, kan den jo bli ved senere, selv om ferdig tørket bjørk er litt vond å kløyve :)

    God helg!

  2. Hmmmm,…vi pleier da som regel å få det som vi vil, gjør vi ikke det da ? ;) Synes det er en kreativ og spennende ide jeg da, og som skrevet tidligere her så er det da bare å fyre den opp om dere går lei den… :D

    PS: Fine apportbilder av Espresso! Apporttrening er gøy, men kan også være litt av en tålmodighetsprøve både for hund og eier :)

  3. Fototapeten var bare utrolig lekker. Tenk å ha noe så flott å se på mens man trimmer kroppen da. Når man da i tillegg kan henge fra seg et håndkle på bjørka der også, så blir det helt perfekt!! Ja, for jeg er enig med deg. Tror ei bjørk hadde gjort seg. Så orginalt da, for ikke å si noe som ikke alle andre har;). Gleder meg til å høre om fortsettelsen om «bjørkedrameaet på trimrommet» ;)

    Ps. Vi har ikke hørt noe ennå ang. de siste hustegningene…

    Klem fra Marilinn

Kommentarfelt:

