Lindegrønt bord

Siden det GAMLE SKAPET ble ganske så bra, så ble også dette gamle bordet malt i samme lindegrønne farge. Det var hvitt før og har stått på hytta. Hittil har det bare stått litt tilfeldig plassert i utbygget uten å passe inn helt. Hadde vel egentlig bestemt meg for å få tak i noe annet å ha der, men så blir det liksom til at en ikke finner noe og da er det kjekt å bruke det en har fra før.

Bordet passer bedre inn med sin nye farge. Den lille sorte lykten er fra Ib Laursen.

Malingskoden må lagres på bloggen. http://kulør.no/

Akkurat nå er det lille bordet plassert bak sofaryggen som vender mot utbygget

9 tanker om “Lindegrønt bord

  1. Tusen takk for koselig hilsen:)
    Når man er syk og ikke orker så mye soveromsoppussing, får man slike innfall som å pusse opp bloggen. Huff og huff:)

    Bloggen din er blitt kjempefin forresten!
    Og den lindegrønne fargen er bare nydelig!
    Klem fra meg

  2. Kjempefint bord, både med farge og utseende. Og ekstra fint ble det med den hvite duken. Har noen slike bord på Lunheim, kanskje jeg skal male den etterhvert. Må lage en bok jeg nå hvor jeg kan samle alle gode bloggtipsene jeg ser. Glemmer dem s¨å fort….

  3. Nydelig bord! Ble kjempefint i den flotte fargen!
    Er travle dager for tiden, så det blir litt lite bloggebesøk, men kommer nok sterkere tilbake etter hvert :)
    Ha en super kveld!
    klem
    Lise
    PS! Veldig fint blomsterbed under her!

Kommentarfelt:

