Fredag og nyforelska;)

Skulle ut en liten tur for å kjøpe blomstertråd, men skulle kanskje ikke gjort det……ifarta glemte jeg å knipse bilde av nyforelskelsen men bilder ligger jo på internett:)

http://www.coventgardenlodge.no/ (innmari mye fint på disse sidene)

Droppa innom hos PS interiør på Valentinlyst her i Trondheim og de forhandler blant annet ting fra Covent garden. Falt pladask for en lampe med hvit foret silkeskjerm og lampefot i krom. Har faktisk plass til 2 men det blir kanskje for drøyt. I farta finner jeg ikke akkurat den lampa jeg så i produktoversikten men en lampefot de hadde  fra Lene Bjerre er litt lik den jeg falt for. Bilde under er fra Lene Bjerre: http://www.lenebjerre.dk/

Absolutt pen den også men jeg likte skjermen fra Covent Garden bedre enn den enkle linskjermen som var på lampa fra Lene Bjerre. I utgangspunktet tenkt plassert i vinduskarmen……..hvis jeg da ikke skal gjøre alvor av å gjøre noe med det ene skapet som fortsatt står i kjelleren ved kjellertrappa. Skapet ser dere her: http://nr14.wordpress.com/2010/02/22/beholde-eller-kaste-del-2/

Tenker høyt …. kanskje male skapet høyglans hvitt som kjøkkeninnredninga og glans i kakkelovnen, siden det blir stående litt i samme område. 2 lamper i krom med hvite silkeskjermer på toppen av skapet…sukk…eller ihvertfall 1 lampe. Hm, må absolutt tenke. Ingen vits i å nevne det for gubben for han vil ikke ha det skapet opp i stua egentlig….men nå skal han jo bort…..skummelt….forelskelser kan ikke planlegges og når en er forelska så kan en gjøre rare ting;)……og akkurat nå så lurer jeg selv på hvordan dette ender….

8 tanker om “Fredag og nyforelska;)

  1. Den lampa var bare utrolig lekker. Siden du glemte å knipse bilde regner jeg med at den nå står og lyser opp i stua di :-) Lykke til i min giveaway – så koselig at du vil være med på min giveaway – lykke til!

    Klem
    Netta

  2. Hi hi, ja du vet hvordan det er med tilgivelse snarere enn tillatelse :) Gleder meg til fortsettelsen! Ha ei fin helg, kos deg og nyt forelskelsen når gubben springer rundt i skauen og skyter på ting som springer :)
    Klem
    Lise

Kommentarfelt:

