Beis på terrassen

 Vi har valgt beis til terrassen eller rettere sagt jeg har valgt:)

….men ikke var jeg klar over at Tjærebrun kan være så forskjellig som på fargeprøvene under….

I utgangspunktet hadde jeg lovet meg selv å ikke velge så mørk brun beis for å ha på terrassen. Skulle ha en gyllen beis, lyst og fint på terrassen…..men sånn ble det ikke;) Fokus ble dratt mot den  mørkeste brune beisen så Tjærebrunt er kjøpt og den er klin lik beisen vi har brukt på hytta. Fargekoden kunne jeg jo fra før;)

Beising av terrassen er det Jordan som tar seg av:) Forlengerskaft og rulle er tingen. Bilde under fra Jordan.

http://www.jordan.no/no/Malerverktoy/Utendors-vedlikehold/Terrasse/

I denne linken kan det leses om beis eller olje er best å bruke på terrassen: http://www.siste.no/boligmagasinet/article5202463.ece Beis er tydligvis best, så da ble det beis og ikke olje.

Noen som savner bilde av terrassen?….hm, det kommer nok men tenkte at gubben kanskje var så grei å snekre den siste benken først……

6 tanker om “Beis på terrassen

  1. Tack för tipset och för Din sköna kommentar hos mig! Jag är glad över att Du är med i min tävling…. och Du…. jag gillar verkligen Din blogg!

    Agneta

  2. Dere valgte beis ja..eller du valgte mener jeg:)) Har diverse her også som skal behandles. Er usikker på hva vi skal velge. Men jeg kan tenke til neste vår…gidder ikke mere i år…
    Nyt sensommerkvelden, her rødmer himmelen ;-)
    Klemmings.

  3. Hei! Tusen takk for hyggelig kommenar på bloggen min:) Sitter å vurderer beis farge til verandaen vår nå så skal jaggu legge meg din på minne! Koselig blogg du har! Kommer nok tilbake igjen hit ja!

    Ønsker deg en fin helg!

Kommentarfelt:

