Ny plassbygd benk snart:)

Snille gubben begynte å snekkere enda en plassbygd benk i stua idag. På ene siden i utbygget er det fin plass til en slik benk. Det skal bli lagringsplass i selve benken til puter, tepper etc.  Benken som ble laga i karnappet tidligere, er vi veldig fornøyd med. http://nr14.wordpress.com/husets-historie/stue/ 

Benken  skal bli hvit med listverk og selvfølgelig ha en gisprose pent plassert på midten. Flere puter blir det også plass til på benken så da vet jeg hva som skjer til uka:)))

Når benken er ferdig vil også resten av listverk i utbygget bli satt på. Ser frem til det siden det listverket ligger inne på stuegulvet i påvente av at gubben skal bruke det. Sånne ting er dessverre en del av «sjarmen» med å renovere gamle hus og samtidig bo der.

4 tanker om “Ny plassbygd benk snart:)

  1. Flink mannen din er =) Det er så fint med slike benker, hadde så lyst på sånn under viduet på soverommet da jeg var «liten», hadde sett det på tv,med masse puter på.. Men det ble med drømmen…..

    Ha en fin helg.

  2. Så kjekt med både sitteplass og oppbevaring! Det siste kan man rett og slett ikke få nok av. :)

    Ja, huff… plastblomster er egentlig tingen for meg (og ja, jeg har slike også ;)), men det er jo så koselig med litt levende blomster. Så lenge de varer altså! Ser du har fått noen søte små blomster, så nå skal jeg holde øye med dem, for å se om de varer kortere eller lengre enn mine. Hehe
    For jeg kjøpte også noen små rosa blomster, men jeg våget ikke vise frem at jeg også skal ta livet av slike søte blomster. For det vil skje! ;)

Kommentarfelt:

