Før/etter bilder på badet

Photobucket
Slik så det gamle badet ut da vi kjøpte huset. Ikke akkurat lekkert. Vi valgte derimot å lage bad der kjøkkenet i det gamle huset var plassert.

Photobucket     Photobucket

Photobucket

Der komfyren står er doen plassert i dag. Bak kjøleskapet er det nå dør ut fra badet.

Photobucket

Slik var badet før

Photobucket

   Photobucket
Dusj fra Hafa og frostet vindusfolie  fra Tapetshop.

Photobucket   Photobucket
Kran «art» levert av VVS-marketing.
Photobucket   Photobucket
«God morgen» skap  og sminkespeil fra Ikea.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Knagger og dorullholder fra Smebo.
Photobucket

 

Med tanke på at huset er fra 1923 ønsket jeg at badet skulle være litt i stil med huset. Valgte derfor en veldig klassisk stil i hvitt og svart med innslag av krom på detaljer og frostet glass. Flis lagt diagonalt på gulvet. Absolutt alt er gjort av gubben bortsett fra rørlegging og strøm-jobb. Planlagt av meg.

7 thoughts on “Før/etter bilder på badet

  1. Lekkert bad!!

    Jeg måtte smile for meg selv da jeg så at folk tok bilde av badene sine. Huset vi leier nå inneholder nemlig et bad med marmor-plater, stråleovne, brunt gulvbelegg og dusjkabinett. Haha – det hadde blitt noen lekre bilder og lagt ut på weben:-)

    ha en god natt!

  2. Tilbaketråkk: Gammel tegning og planløsning fra 1923 pluss før/etter bilder « Nr14 Oppussing av mitt gamle hus

  3. Lekkert bad du fikk! Hei. Siden dere har brukt håndverkere i tillegg egen skaperkraft ville jeg bare tipse om den nye nettjenesten http://www.godtjobba.no hvor folk som deg og meg anbefaler gode håndverkere slik at det blir lettere for andre å finne rett mann/kvinne til jobben.
    Lykke til med evt videre oppussing!

Kommentarfelt:

